27 Nis 2010

monoton


hey bilög yazmadım zırvalıklarını geçicem imla kurallarına uymicam vs...

of işte herşey aynı hayat devam ediyor demicem çünkü etmiyo anacım :D(içimdekisedasayan)
battık sanırım hiçbir bilgim yok arada kulak misafiri olduklarıma göre evi satıcakmışız aman ne güzel oooh evde herkes birbirine dalıyor birde ben köpek aldım 4 ay oldu- ama grace yazmıyor diye bende yazmayı bırakmıştım-adı mika evet mika konserine gideceğim :D 29 mayısta olan

sıkıldım be yaşamaktan değişen birşey yok sonuç hep aynı tam biriyle tanıştım dediydim olmadı inanki olmadı çocuk mühlet,muhit vs kelimeler kullanıyor yok anacım kaldıramam ben öyle ŞEY :D

2 yorum:

  1. Yaptığım hesaplamalara binaen köpeğin milkayı aralık-ocak ayları arasında aldığını idrak edebildim.

    Bunu idrak etmem bir mühlet zamanımı aldı. NASIL ?

    YanıtlaSil
  2. 1 ocakta aldım mika 1 ekim doğumlu.

    YanıtlaSil