5 Haz 2010

alyazmalım


reşitim tam 40 dakika oluyo -aslında daha 7 saat var ama devlet bunu bilmiyo çaktırma biliyoda takmıyo kafasına aman bacım boşver.

benim köpeğim var 8 ay boyunca sokakta bokları ellediğim halde arkadaşımla görüntülü arama yaparken köpeğin arkama geçmesiyle bu gerçeği ekranda gördüm.(bukadardevrikcümle-oooh)


şimdi şöyle bi olay var bilmiyorum duymuşsunuzdur duymadıysanız da oturduğunuz yer fazla elit anacım değerini bilin
overlokçuuuuuuu ;
(alyazmalım)halı kenarlarına paspas kenarlarına yolluk kenarlarına overlok yapılır itinayla yapılır hemen teslim edilir dım dımdımdımdım dım dımdımdım dı dırıdırıdım(alyazmalım)

hani böyle çok acıklı- alyazmalımla overlok arasındaki bağlantı nedir he nedir.

doğdum falan ama bi işe yaradığı yok babama bana doğumgünühediyesi al dedim ne zaman dedi.
affetttirmek için kartını vermeli.

annem istanbulda değil anneannemin yanına gitti
3gün önce teyzemler annemi çağırdılar annemi hastaneye kaldırcaz gel seni görmek istiyo diye annem tamam 2 gün sonra gelirim dedi kavga ettik ne kadar duyarsızsın dedim epilasyona gitmem lazım dedi barışınca bana da hak ver beyazlarım çıktı saçlarımıda boyatmam lazım dedi :S

çok saçmaladım bu yazıda farkındayım hatta lost gibi bu bu kadar saçmalık nerden geliyo diye sonuna kadar okuduysanız işte son: herşeyin temeli sevgi can sıkıntısı doğum gününde annenin yanında olmaması babanın hatırlamaması memaw ın hastalanması ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder