14 Haz 2010

kötü hissediyorum kendimi 4 yıl önceye dönmek istiyorum tamam o zaman bi bunalım şeysi yaşıyodum ama nolcak sonuçta kabullendik gitti sıkılmaya değmezmiş; ama o zamanlar polyannacılık oynayabiliyodum kendime bile- ne biliyim şişmandım(hemdeçok) tellerim vardı sınava hazırlan(mı)ıyodum 14 yaşındaydım vs sonuç olarak mutlu sanıyodum kendimi ne biliyim hayallerim vardı- mesela arada bir kabulleniyodum evdekilere herşeyi anlatıp kafama bant takıp mp3te de nato-chorjavon açıp evden kaçıyodum babam beni öldürmek istiyodu :D tamam fazla abarttım

4 yılda değişenler

anneme söyledim
kilo verdim
tellerimi kendim çıkarttım
arada nato dinlerim(sözleriezberebiliyorumfalan)
4 yıl boyunca saçlarım hiç bantlık olmadı
babam duysa yine öldürür.

finiş ay canlar- neden bu kadar kötü yazıyorum?(gracesorarşimcik)
yetenek yok-çok doluyum-bi yazıya 40 konuyu şettiriyorum-imlaya uymuyorum-perez hilton değilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder