29 Tem 2010

çok güzel zaman öldürürüm

10 gündür-11de olmuş olabilir-günleri başarılı bir sekilde BOŞ geçiriyorum.felsefe şu ye iç sıç yat.yazlığa git orada daha çok ye daha çok sıç falan.bi ara toparlamak lazım ama bu kadar alıştıktan sonra kolay mı be?

neyse bugün ailecek yemeğe gittik alışveriş merkezine.benim asıl amacım ise DnR'dı tabiiki.başladım annemi öpmeye anladı tabi ne istediğimi uzattı 3 5 lira.ben de zıplaya zıplaya gittim dikildim filmlerin karşısına 1 saat sonucunda ise 1 film aldım ve rafıma yerleştirdim.böyle cici cici duruyolar ya bayılıyorum o görüntüye.arada bir film isteyen çıkıyo benden.çok yakınsa ayıp olmasın diye veriyorum ama nasıl içim gidiyo anlatamam.sanki evlatlık veriyorum.yakın olmayanlara ise ''izlemedim olum daha'' gibi yalanlar söylüyorum (eveeet nolmuş kötü birşey mi?) bir de kitaplara öyle bağlıyım.onlar da canım kanım benim.bırak birine vermeyi kendim okurken bile tırsa tırsa okurum 'aman kıvrılmasın,aman yamulmasın' diye.en büyük korkum ise ıslanmasıdır.bütün cazibesi gider kitabın.öyle üstüne birşey dökülmüş kitaplar tıpkı acıların kadını Bergen gibidir benim için (kocası tarafından suratına kezzap dökülen şarkıcımız) aman siz de kitaplarınıza iyi bakın nolur.benim içim sızlıyo burada öyle sayfaları kıvıra kıvıra kitap okuyan biri gördüğümde 'napıyosun sen beeeeeee' diyip kitabı alıp şahsa dalasım gelir o derece. yapmayın yani.hatta yapanı da uyarın
he bir de yerlere çöp atmayın lan.çok saygısız çok öküzce birşey. beyler de yere 'haaaaaaaargg' diye tükürmeyi bıraksın lütfen.mide bulantısına gerek yok.

bu yazı böyle pek alakasız oldu.ciddiyetimi fazlasıyla kaybettim sonumuz hayrola..
heh ben bu hafta sonu 'yine' yazlıktayım.film depoluyorum.can sıkıntısı için.hiç sevmem sanal arşivi ama ne yapalım idare etmelik işte.bana film tavsiye edecek insanın gözünden öperim.ama eternall sunshine ....mind dışında bir film olsun.valla bıktım o filmin adını duymaktan.tüm hemcinslerime en sevdiğin film ne desem ya 'eternal sunshine derler (bazıları diyemez-benim gibi.çok uzun ya ismi-) ya da 'love actually' derler.küçükken de o hep yeşil yol yada titanic idi.tabii kimsenin başka bir filmden haberi yok o zaman ne desin ki? ben çok konuştum bugün.ders çalışayım az(!) 37derecelik sıcakta hepinize bol şans.çıplak dolaşınız çok ferahtır.

ps:altındişlihayriye özledim seni be

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder