9 Ağu 2010

gaarg

hani öyle bi sıkılmışım öyle bi bunalmışım ki beni anlayacak olan insanın ilk elini sonra gözünü sonra çenesini öpeceğim.(amelie'deki gibi) bütün günlerim programa bağlı.hani erkenden programımı bitiririm de film izlemek için vakit bulurum diye hayaller kurup seviniyorum,teselli ediyorum kendimi ama yok arkadaş mutlaka ertesi güne bir şey kalıyo.e haliylede sıçıyosun günün içine.ama geçen bir azimle saldırmışım ki kitaplara.bitirdim tamamen hemen koştum filmimi aldım(serseri mayınlar).balkona kuruldum ve izledim.doya doya,tada tada izledim.filmin uzun ve harcadığın zamana değecek bir film olması ''ooohh..'' diye rahatlamama neden oldu diyebilirim.şimdi ise,düşünüyorum.hergün azim edip günü gününe tamamlasam,hem filmime hem sporuma hem de altındişlihayriyeme vakit bulsam hem nöronlarım hem de ruh sağlığım için çok sağlıklı olur.inanıyorum ben buna.azimli sıçan taşı delermiş.delsin bakalım
yarın ramazan başlıyor imiş.11 ayın sultanı imiş.oruç tutmak sevap imiş ama bunların hepsi beni teğet geçiyo imiş.(acaba sıcak havada oruç tutmak daha da hayırlı sayılır mı?) artık pideler dondurmalı imiş.algida da mevcut imiş.neyse suyunu çıkarmadan susalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder