20 Ağu 2010

isyankar genç(çocuk aslında)

öyle saçma sapan bi halde ki beynim,başlığı bile bulamıyorum.bir şeyler yazıcam,başarıcam bunu diyorum ama sürekli yaz sonra sil durumlarındayım.neyse başladık artık! öhm.
biliyomusunuz benim çok dengesiz bi ailem var.mesela annem bana hep tıp oku derdi,sonra mimarlık dedi,sonra psikolog olmamı istedi,dün de hostesler çok güzel geziyomuş dedi.abim ise pilotajlıktan yana.e anacım gözümüz yükseklerde.ille uçuşa geçmek şart yani.şu aralar ise tıp ile finans arasında gidip geliniyo(ne alakaysa ikisi).hani ben aynı anda hem sosyal hem fen hem eşit ağırlıkçıyım ya.töööbe(bak sinirlendim şimdi).zaten zor şartlarda kivi almışım.dünden beri canım cekmiş,unutmamak için elime çarpılar koymuşum,kasa sırasına girmişim,o kadar heyecanla doğramış etmişim gel gör hatta tat ki kivinin tadı yok.(kesmece alıcam artık)sürekli başıma gelir oldu bu olay.hevesle filmimi açarım makarnamı ısıtırım.tam ekranın karşısına geçtmişim afiyetle götürücem makarnayı bi tadıyorum sonra direk surat ekşitiyorum.çünkü efenim makarna bozuk.bir sevgili insan alıp onu dolaba koyma zahmeti göstermiyoki.biz de dershaneden dershaneye yiyoruz yemeğimizi.kekstra ile kahvaltı yapıyorum hani kek-sıtraaaa olan.
orasıda evim oldu lan,''ayşe ablaaa çorba yapsana bugün içelim,makarna da olur!'' yakında kadına ''anneee'' diyip sarılıcam.bakalım ne zaman. ay bi de biz orada sıcaktan kavrula kavrula ders işliyoruz yanda da çocuk yuvası var.böyle 'şıpınkkk,cluk'' sesleri geliyo,veletlerin havuza atlama sesleri tabii! bi de tam açken,hepimizin aklında tavuklar,köfteler,ızgaralar(bu sıcakta,evet) varken yine yandan yemek kokuları! hani yaşım çokta ilerlememişken(french'e göre) kaydımı oraya mı alsam diyorum? fena mı olur?

bir şey fark ettim ki ben geri dönülmez şekilde asosyal olmuşum.durum vahim.ne dışarı çıkasım var ne de başka bir şey.öyle bırakın beni kendi halimde yuvarlanıp gidiyim modlarındayım.bir de programımı bitirmemiş oluyorum gün içinde.iç huzurum olmuyo o zaman (iç huzur?!?!) mesela geçen 3 4 senedir görüşmediğim arkadaşımla buluştum.kız lanet etmiştir belki buluştuğumuza. DnR'a gidip 1 saat sonra 2 filmle çıktım.milkshake içtik ve evlere ayrıldık.buydu yani bütün etkinlik.ruhumu emen kimse çok adiymiş.!
neyse efenim bu değişken ruh hallerimin geçeceğini umarak susuyorum.biraz fazla yazdığımı fark ettim.(dolapta başka kivi varmış bi de onu deneyecegim o da kötüyse hayata küsmeyi planlıyorum.evet) he bir de kivi nasıl seçilir yahu?

2 yorum:

  1. kural 1:kivi eğer olmamışsa bir poşetin içine elma ve kiviyi koy bağla 1-2 gün beklet sonra güzel güzel yersin.

    gürbüz tam bir canavar tüm sınıf ondan korkar kapıda görünür görünmez saklanır kekstralar nazlı okul birincisi kekstradır tek eğlencesi kekstrasını tam yarken ürbüz sınıfa girdi nazlı kafayı kullandı kekstrayı ters çevirdi jölesi altta kalınca gürbüz onu kek sandı gürbüz gittiği anda kek yine kekstra oldu nazlı jöleli kremanın ta dına yine doydu.

    FIRENÇ BENİ YE.

    YanıtlaSil
  2. ahah bu kadar uzun youmu görünce şaşırdım ne yazdı diye.şarkıymış meğer. müzikal modundan çık nolursun.
    dediğini yapıcam ama 2 gün kim beklicek

    YanıtlaSil