21 Ağu 2010

sabah sabah

sabah perdenin rüzgar etkisiyle etraftaki şeyleri devirmesiyle uyandım.sonra ne kadar uyumaya çalışsam da nafile.ben de kalktım makarna pişirdiiim vee nickelodeon kuşağına yetiştim.cok mutluyum lan! ne zamandır izlemiyodum.evde de tek olunca ayrı bi tatlı oluyo.şimdi ise ayağımı sulu masaj zımbırtısına soktum fokurdatıyorum ayaklarımı.(ders çalışıyorum aslında bi çeşit mola sayılır)

millete 'bak bu kız varyaaa tam gaşar gaşar hem de benimle yaşıt' diye gösterdiğim kişi gelmiş facebookta duvarıma ''BEBEKKKK'' yazmış.kız pembe ruj sürüyo.esmer bi de.çok garip.makyajın ölçüsü önemlidir.mesela 'anaa çok güzeş hatun' dediğim biri olsun ama gözünde rimel topakları olsun soğurum direk ya da ojelerinin yarısı var yarısı yok.(dur hızımı aldım devam edicem) koltuk altından fırlamış sivrice kıllar.uzamış ayak tırnakları ve dişe bulaşmış ruj.ama adam gibi hepsini yapana da saygım sonsuz. gittim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder