9 Eyl 2010

bide darbukatör baryam var ama bunla alakası yok.

öncelikle kararımı resmen duyurmak istiyorum ben kötü yola düşçem bu konuda bilgisi olan var mı varsa anlatsın öğrenelim uygulayalım.

canım sıkılıyodu sonra bi oyun keşfettim bayramda çocuklar kapıya geliyolar ya kapıda dışarı fırlamayı hazır bekleyen fifiye otur komutu vermiyosun sonra kapıyı açıyosun çocuklar çığlık kıyamet kaçışıyolar sonra peşlerinden bağırıyosun -ama o bişey yapmaaaz.

hayriye büyüktür.
bayramda büyüklerin eli öpülür.
o zaman girin sıraya para vercem lan şeker deyil.

çul desen altın desen beyhudedir beyhude yok desen tamam desen beyhudedir beyhude.

2 yorum:

  1. hayriş elini öpücem para ver bana

    YanıtlaSil
  2. el öpenlerin çok olsun.
    100beden göyüslerimin arasından 200lük çıkartıp sana doğru uzatıyorum.

    YanıtlaSil