25 Ara 2010

aynanmıyorum

cicişler toplanın bişey anlatıp gidicem uzun sürmeyecek

dün gıreysella ile battık

bu grace annelik hormonu salgılayan kamyoncu edasıyla fizik dersinde ben burnumu silerken elimden selpağı alıp burnuma daldı bana sümkür hımkır ooooh diye tempo tutuyor bende yeni gelin gibi naz yapıyorum olmaz ama ben sümküremem ki sümkürük ne ayol o sırada hocacığım arkasını döndü ve grace in elini benim burnumda gördü tüm sınıf bize bakarak gülmeye başladı hiç bozuntuya vermedik diye düşünüyodum ki bi bakarım bu karının suratı morcivert olmuş kafasını sıraya gömmüş periyodik bir şekilde sallanıyor.


okul çıkışı yürüyoruz tam yollarımızı ayıracakken bu adi paçoz bana engin altan düzyatan taşşş diyor bende epey yüksek sesle yok ayol hiçte altına yatılası bi tip değil diyorum arkamı dönüyorum ki bi ovlan tam arkamızda zaten tam orda ayrılıyoruz.

5 yorum:

  1. ahahah hayriş ya ortalıkta şöyle konuşma bari toplıycaksın elin adamlarını başına bebeyim

    YanıtlaSil
  2. Ah ah annecim senin bu hallerin ne olacak?

    YanıtlaSil
  3. hayriş çok tatkısınnnnn

    YanıtlaSil
  4. fırenç canikom amaç o zaten ayol.

    cyk tatlişkom kim biliiiir kim biliiir kim biliiir kim biiiğlir.

    tombitom(sana sadece arkadaşların tombito der) senin tatlınım.

    xoxo çalgıcı karısı hayriye.

    YanıtlaSil
  5. Grace'in o durumlarda göbeginde bir vibrasyon olur hep.

    YanıtlaSil