2 Mar 2011

Mimoş Tuğçoş Bektoş

öncelikle annemler çok yoğun ders çalışmaya başladım hatta bikaç gün önce 80 soru çözdüm (xoxo azimli karı hayriye)

tuğçe bektaş sana tombito diyebilirim mi sana sadece arkadaşların tombito der imiş ama olsun.
TOMBİTO.

Gün içinde gerçekleşirse şok olacağım şey (yok annem yok)
Gördüğüm zaman almazsam uyuyamam dediğim şey (çanta-2 haftadır uykusuzum)
Uğruna diyetimi bir kalemde bozduğum şey (grace-insan şişman olunca etrafındakileri de yedirmeye çalışıyor)
Kendime en çok yakıştırdığım renk (gözzüm karra kalmadı yarra oldum renga renga renk)
En sevdiğim takı (ilk yüz görümlülüğüm)
Takıntım(saymakla bitmez)
Ben bu şarkıyı duyunca şakırım (sezenin öksürmesi hıçkırması bile yeter)
Solumda (fifi terliklerimi kemiriyo)

unutmadan mimleyeyim.
mustafa
agin
ed
olenbayan
erkek fatma
fareli köyün kavalcıları

hadi canlar kisses.

3 yorum:

  1. vay anam hec adimiz sanimiz gecmio...

    YanıtlaSil
  2. ay vallahi düşündüm ama dedim bu yazı yazmıyo şimdi moda bilogu falan al şimcik koyuyorum adını. bu arada senden şöyle güzel bi colin farrell beklemekteyim.

    YanıtlaSil
  3. cok sasirdim ve cok sevindim:) tesekkürlerr mim icinn:)

    YanıtlaSil