17 Ağu 2012

HASTA

selam suyunu kazanıpta içen ekmeğini bölüpte yiyen okuyucularım
öncelikle
sağlık ocağına gittim doktorların götü kalkmış kimseyle ilgilenmiyolardı bende en minnoş halimi takındım onca odunun içinde merhaba bana yardımcı olabilecek birileri var mı acaba dedim(çok güzel dikkat çekerim) yumuş mu yumuş sesimi duyan doktor acıdı herhal dönüp baktı bana sen odama gel istersen dedi odasına girdim neyin var dedi başım ağrıyo midem bulanıyo arada öksürüyorum falan saydım bi baktım rapor yazıyo git eve dinlen dedi ama okula gitmem gerek çok geri kalırım dedim saçmalama bu halinle okula gidemezsin dedi ve odasından çıktım kulağıma kulaklıklarımı taktım ve dalida dinleyerek hoplaya zıplaya okula gittim raporu verdim ...

ben bugün maskara sürdüm pekte yakıştı maşallah

ana bak lan senin için oturup yazdım bunu yayınlamayacağım

kisses.

sıkılmadan okuyana öpçük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder