1 Ağu 2012

katinayım elimde makasım

nerdeymiş benim kuzucuklarım şimdi bence dikiş makinesi hoş bişey de bir saatte 4 iğne kırdıysan durma vakti gelmiş demektir. bu makine teyzemindi sonra o bi ara öldü falan kızıda bize getirdi herneysem ben bugün mainayla nasıl kavga ediyorum zaten teyzem aksiydi makineside böyle olur falan sonra yanlışlıkla elimi diktim kanadı falan ben bağırdım teyze istediğin kanmı al o zaman diye makineye sürdüm delirmiş durumdayım annem geldi yanıma sakinleştirdi biraz sonra beraber servisi aradık anlattık derdimizi adam horoza geçir masurayı gevşet bişeyler dedi anladım mı nayn tatlım ama dinledim olay asıl adam bana ip gerginliğini anlatırken şimdi böyle 3-4 e getir ayarı böyle tatlı tatlı bi gerginlik olsun dedi bende hıh çok tatlı oldu diyip teşekkür ettim kapattım anlicanız dikişim yarıda kaldı ne kötü şeymiş dikişin yarıda kalmadı 1 dikişin 2 .ikişin 3 .ikişin yarıda kalmasını hiç sevmem.

dikişten anlayan varsa buyursun anlatsın yardım ayol help falan.

xoxo altınduşlu hayriye.

kisses.

öpçük.

mucuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder