20 Haz 2010

hey jud

işte bunu seviyorum.500 kare sonunda böyle birşey yakaladık.
yağmur,şimşek,soğuk hava ve karanlık seviyorum hepsini.birde herkes uyumuşsa.daha güzeli yok.sabaha kadar oturmak istiyorum.ama yok işte erken kalkmam gerek...keşke hiç sabah olmasa.hep böyle takılsam kendi çapımda
yada tam tersi teknoloji tamamen çıksa hayatımdan.televizyon calısmadıgında kablolara bakmak yerine ekrana vursam.cocukluguma dönsem.bütün gün sokakta koşturmaktan yoruldugum için erkenden uyusam.hergün petshop'lara gidip ''hasan abi,mehmet abi'' diye adamları işinden baydırsam.her gördügüm hayvanı eve getirebilme rahatlıgında olsam.elektrikle ısınan battaniyem olsa(vardı ciddiyim) en büyük masrafım hergün aldıgım cipsler olsa(taso için tabikii) ne biliyim olsada olsa...sanki herşey daha güzel olurdu öyle.bilemedim.

*insanlar neden açtıkları kapıları geri kapatmazlar.uyuz oluyorum lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder