20 Haz 2010

ne yazacagımı bilemedim


*bu yazıya başlarken annemle aynı odada uyumanın sonuclarını yazacaktım.(horlaması) nedense vazgeçtim.

*bugün resmi olarak yaza merhaba dedim.havuza girdim-denizede ayağımı soktum(yosun falan hoşlanmam)

*havuza şekilli atlama antremanı yaparken ağzıma kelebek girmeye çalıştı.-adrenalinin doruk oldugu an

*anladımki bazı hostesler sadece havadayken seksiymiş.

*dün ve bugün penguen dergisi alabilmek için toplam 5 bayii-market dolaştım.

*hala ''orgazm'' kelimesini telaffuz edemiyorum.orgazIm olarak çıkıyor o kelime ağzımdan.

*2 gündür beynimde ''beybi beybi beybi oooh like beybii'' diye şarkı söyleyen justin bieber'a engel olamıyorum.işkence gibi.


veeeeeeee internet bağımlısı oldum.azimle başladıgım ders programım boktan bi halde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder