3 Haz 2010

istenmeyen tüylere bitkisel çözüm

birincisi bana bak yolarım seni grace nasıl bişey çıktın sen kıl olmuşmuş
benimde dokunmatik telefonum var günde 500 mesaj çekiyoraaaaam kuğulluğun sınırlarını zorluyorooooom kokoşum mu hayır.

onu bunu bırakta nedir dokunmatik telefonlarla alıp veremediğin çok rahatlar dilinle mesaj yazabiliyosun vs
görüşmeyeli
bilok birsürütane zayıfım vardı birazını kurtardım geriye kaldı bikaç tane

mika 8 aylık oldu babamı sokakta yerde sürükledi.

annem kitap okumaya başladı.(elif şafak-aşk)

annem yarın fadimem in yanına gidiyor 1 ay tekim (babamçokgeçgeliyooaçıdan)

bugün dokunmatiktelefonsevmeyen birileri bana bacaklaın güzel dedi.şaşkınım bende bozuntuya vermedim sen bide belimi gör dedim 5-6 kilo daha veriyim görüşürük o zaman.

6 haziranda artık reşitçe şeyler yapıcam evlenebilirim mesela teklif bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder