2 Haz 2010

kıl oldum abi

oldum olası sevmemişimdir 2.5 litre kolaları.nedeni ise asitlerinin 1 güne kaçmasıdır

her sabah 6.30da uyanmak ve geceleri 1'den önce uyumayı becerememek ertesi gün aptal gibi dolanmak(hemen hemen hergün) en berbat ruh halidir

deli gibi aç oldugunda buzdolabını açıp sadece soguk hava ile karşılaşmak.umdugunu bulamamak ve yine dürüm,tost,hamburger gibi yiyeceklere mahkum olmak(tabii sonrasındada şişmek)

ayda 1 2 kere televizyonun basına büyük umutlarla oturmak ve martha stewart ile ihtiyaç gidermek.

karanlıkta herhangi biryerde herhangi bir nesneyi apayrı bir şeye benzetmek örnegin;kapının önünde duran siyah poşeti kara kediye benzetmek ve çığlığı basarak olay yerinden uzaklaşmak.

hee birde hep aynı sonla biten romantik komedi filmler.anlamadım insanlar bıkmıyormu aynı senaryoları tekrar tekrar cekmekten yada tekrar tekrar izlemekten?

garip kaplı concon dokunmatik telefonlarda piyasadan kalksın artık.yada o kadar pahalı olsunki her 10 kişiden 7sinde olmasın.

corabın ayakkabıda sırıtması.merhabaaaaaa burdayım diye bağırması

starbucks'a giden her genç kızın fotograf cekilmesi üstünede yetmezmiş gibi facebookta paylaşması.
ve aynı genç kızların ''ben gündeaa 500 mesaj cekiyoraaam'' diyerek cool(kuğul) olduklarını düşünmeleri.aferin devam et.

şimdilik aklıma gelenler bu kadar.devamı geldiginde oraya buraya iliştirmeyi düşünüyorum.iyi geceler yada iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder