21 Ağu 2010

Sünnet(bu bir mimdir-olacaktır)


sünnet kıyafeti
benim elbisem pek bi değişikti(aileden kimsenin hoşuna gitmedi)kaftandı resmen.
böyle o kıyafeti aldığımız yerde kız erkek karışık satılıyordu benim beğendiğim sünnet kıyafetini(gelinlikgibiydi) almadılar ama ikna edebilmek için beğendiğim kıyafetin tacını(resimdekine çok benziyor) aldım o tüylü şapkadan almadım
fotoğraf çektirirken de annem tacı çıkartıp yerine fotoğrafçıdaki sünnet kıyafeti şapkasını taktı.

1gün önce
kapı kapı gezip kına gecesi yapcaz biz çok güzel olcak böyle diye dolaştım insanları çağırdım neyse ki kimse inanmadı.(uktedir)

o gün
gitti benimki gitti bittim ben napıcam ya hepsini keserlerse çiş yapamam diye düşünürken bir baktım eve getirmişler bile beni baygın yatıyorum.canım acıyor dedim kimse inanmadı üstüne şekerli su içirdiler ağrı kesici diye anladım tabi ortalığı yıktım.

ay bu bir mimdir.
şimdi mimliyorum herkes yazmak zorunda değil. annem ya yazarsan sevinirim sevindir beni hanım.
serkan
camsil
ladyGaGa(sünnetsiz diyolar benden duymuş olmayın)
evaistical(yaşadığını sanmıyorum)
junior
mustafa(çok yeni izlemeye başlamışsın densize bak deme istemezsen yazmazsın ayol)(gelebilecek tepkiden korktum)
grace(yemin ederim gördüm. benden daha erkeksin)
elit takılmayın tüm gerçekliğiyle kanıyla canıyla istiyorum(sünnetanıları)
tüm erkekleri yazdım galiba.

http://fizy.com/#s/1aj4qv bunu dinleyerek yazın.


1 yorum: