3 Eyl 2010

fifiyi taktım şarja.

fifi sağolsun hiç yemek seçmez bilgisayarımın şarj kablosunu yedi 2.kez(yarasın)(titredifalanböyle)

gelelim asıl konuya UYUYAMIYORUM.böyle betim benzim attı.kendim ettim kendim buldum gül gibi sararıp soldum eyvah eyyvah eyeyeyey.

bana psikiyatrist yolu gözüktü.

eskisine gitmem kadınceğizi azarladım resmen sonra da telefonlarına bakmadım.


ben şunu bilirim şunu söylerim sezen yalan söylemez

güveyli evler gördüm kurulmuş yaya benzer
güveysiz evler gördüm kurumuş çaya benzer. dedi sezen

sözlerinden de anlayabiliriz ki bana güvey lazım.(ateşe baca lazım kitaba hoca lazım bana bi KOCA lazım)

güvey demişken son ekleme romeodaki yaşıtlarım neden hoppasınız hanım hanımcık olun biraz ne böyle reklam içerikli tanıtım yazıları falan herif sadece arkadaşça sohbet diyor meraba desem sadomazoya bağlıyo konuyu birden.ürktüm.bide zararlı böyle siteler mesela profile bakıyorum herşey mükemmel kocayı buldun hayriye diyorum seviniyorum yazışıyorum bildiğin kadın(size soruyorum kız kıza napılır ki)yıkıldım.

5 yorum:

  1. ben görücü gelcem sana

    YanıtlaSil
  2. Anam sen beni babasız mı evlat edindin (:

    YanıtlaSil
  3. hem analık hem babalık yaparım ben valla bak öyle azimli karıyım.babanı beraber seçicez hayırlısıynan.

    YanıtlaSil