5 Eyl 2010

kevaşe


eskiden bi arkadaşım vardı benim severdim falan artık sevmiyorum. :O
hırslıydı aynı zamanda hızlıydı olayların kadınıydı kendisi eğlenceliydi fazla kazıklanmıştı kendinin farkında değildi falan her neyse artık görüşmüyoruz kendisiyle ay yazmamın sebebi rüyamda gördüm ben bu yellozu 2.kez hemde eskisi gibi olabiliriz sıkılıyorum falan dedi ben sinirlendim uyandım
sana sesleniyorum kenar mahalle dilberi
kusura bakma iş işten geçti olamayız artık eskisi gibi.


burdan markcığıma sesleniyorum
mark valla bak tanımıyorum lokomotif gülşeni.




3 yorum:

  1. lokomotif nasi ya..ayni anda birden cok kisi mi:))allahim sen bizi lut kavminin serrinden koru:)

    YanıtlaSil
  2. bunlar yüzünden başımıza taş yağacak demedi demeyin(ay acaba çok mu talibi var)

    yazan:karatren hayriye.

    YanıtlaSil
  3. karatren hahaha eşşek hayriş yerim.

    YanıtlaSil