12 Eyl 2010

kaçın kurası

şimdi mimlendim cipsyiyemeyenkızIM tarafından mektup yazacağım.ben mektup yazmamki çabalicaz artık.

2 üst katımızda oturan teyzenin hayırsız yeğenine.(aman bize nasip olur inşallah)

sevgili döşükıllım ama yorgan gibi olmayanım(boyunada posunada bin maşallah)

seni çok özledi halan.(ay gelsende yine kapı deliğinde kamp kursam)
ne zamandır görünmüyosun başına bişey mi geldi diye merak ediyorum evlendin mi yoksa :O (gönül gözüm kapalı bilerek sana yazılıyorum ah penceresi aralı heryerine bayılıyorum yavrum halan nereli nerden bu kaşın gözün temeli)

evlenme sakın. evlenme dedim çünkü yeni nesil çok saygısız halan sevmez zaten.
birinden hoşlanır gibi olursan bana iyi akşamlar diyişin aklına gelsin ve hemen kafanı çevir.
geçende halanla karşılaştık asansöre biniyordu bende kapıyı açmaya çabalıyordum baktım olmicak burnumla zile bastım halan bana pek de yeteneklisin dedi(yeni nesil anlamaz bişeyden) gittikçe çöküyo bu kadın haberin olsun suratı bembeyazdı son dileği benim gibi birini bulup evlenmenmiş . bak sonra çok pişman olursun hayattayken everemedi beni diye.

iyi dilekler:en yakın zamanda beni farketmen.yuvana dön.



şimdi ben mektup yazamam yani yazamıyorum intenetten baktım biraz kendim kattım(şablon konu yerleşimi bıdıbıdı)

serkoş(ama bana hayriyene mektup yaz sen)
dsumay
hayat erkeği
camsil
junior(aptalmahmurgibin)
sena

3 yorum:

  1. hımmm hemen yavuklularımdan birine yazıyım :D
    ahahaha fırsat bu fırsat oruspuçocukları gözümde tütüyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Kız hayriye bak mektup yazdım :)) amin de şimdiden: http://10kisiliktekyazar.blogspot.com/2010/09/allahm-ben-sana-inanyorum-sende-bana.html

    YanıtlaSil