6 Eyl 2010

olur böyle şeyler

hadi dedim film izleyeyim.hadi dedim annem de izlesin benimle.
film:a single man
sahne 1:adam adamı öper
annem:aa napıyolar be?
sahne 2:adam tenis oynayan adamları izler
annem:nerden buluyosun böyle sapık filmleri?
ben:ne sapığı anne?
annem:sapık işte adam adama bakıp tahrik oluyo.normal mi geliyo şimdi bunlar sana?
ben: ....?!?!
dakika 37 ve
annem:ay bu ne saçma sapan film,gidiyorum ben.

filmi izlemeye devam etmesi sonucunda olası dialoglar

annem:erkek erkeği emer mi be? -erkek erkeğe napılır ki? -ay o şimdi erkek,ee diğeri de erkek,günah günah! daha yazardım fakat müstehcen olabilir az (müstescen değil)

film bitmedi fakat oldukça hoş gidiyor.çekimfalan.entel yönümü konusturmak isterdim ama filme devam edeceğim. -yarın eskişehire gideceğim ve yine çantama dokunmadım bile,koyvermişim dünyaya(bkz:ajda pekkan,boşvermişim dünyaya)

4 yorum:

  1. pembe sigaralara dikkat...kortajenara nin oldugu sahnede fena...

    YanıtlaSil
  2. pembe sigara da jon kortajenara da harikaydı gerçekten

    YanıtlaSil
  3. film nefisti ya 60ların şıklığı yeter :)

    YanıtlaSil