17 Eki 2010

beni evine alanlar +10 sevap puan kazanıyomuş

beylikdüzüne yakın hayriyeyi ev arkadaşı olarak kabul edebilicek birileri varsa burdan öpçük gönderiyorum ulaş bana cicim evsizim.(ay giderleri paylaşırız cicim iş kadını olucam)

not: ahlaksız teklifler geri çevirilecektir.  
part time iş arıyorum yoksa açım ayol.
(tencerem var tavam var kariyer sitelerine üyeyim havam var)

eğer sizde beylikdüzü ve yakınlarında çıldırmış bir ibne görürseniz bilin ki o benim.(18yaşındakibiribnenindramı)
beni evden atan babama burdan kocaman ÖPÇÜK gönderiyorum.
beni evden atan babam karşısında çaresiz kalan anneme ÖPÇÜK gönderiyorum.
beylikdüzü ve çevresinde oturupta beni eve almayan okura ise en büyük ÖPÇÜĞÜ gönderiyorum.

xoxo karatren Hayriye.

5 yorum:

  1. yavru pengunun kapısına dayan hayriş. annenin selamı var de o anlar

    YanıtlaSil
  2. fırençim ne zamana kadar gidicek bu böyle iş bulmak ev bulmak şart oldu

    YanıtlaSil
  3. Tüh beylikdüzünde olsam anneme sahip çıkar, kötü yola düşmeden kurtarırdım.

    YanıtlaSil
  4. zamanında bana varsaydın şimdi uğraşmazdın böyle..hala şansın var..:D

    YanıtlaSil