16 Eki 2010

burası benim kusma yerimmiş

sen eğlenmek yok demiştin ama ben bazen test çözerken ders çalışırken egleniyorum.ne olucak şimdi he?

limonlu çay cok süper bir şeymiş.limon güzel bi şey bi kere.

ay başım! aybaşım değil başım çatlıyor.

annem beni rüyasında hamile kalmış bi sekilde görüyor.uyandıgında ise yanıma gelip ''gebertirim seni'' diye fırça atıyor.bir keresinde de eroin bagımlısı olarak görmüştü. vah anacımın bilinçaltında neler varmış meğer.

bla:ölmüşsün sen.
ben:ne ölmesi o ne demek be?
bla:asosyal.
*sana burdan teşekkürlerimi iletiyorum sevgili bla.hatta kokulu öpçük gönderiyorum.

ben tekem yine.anne giresunda baba eskişehirde abi libyada olmayıversin.evde tek başına bi ergen! süper dimi.içkiler biralar oglanlar hepsi mevcut şuan(!)

bu arada ölsem bir tek siz bileceksiniz.belki siz de bilmeyeceksiniz.ne ev telefonu var ne kendi telefonum.ay sıkıldım.

DnR'da ferzan özpetek filmlerine indirim var.kaçırmayın arşivinize koyverin.

ohalar olsun.göz pınarlarım kurumuş.aglayamıyorum ayol.en acıklı olay olsa dahi ı ıh yok olmuyor.sene oldu lan! ben de agliycam.banne
az önce birine en son ne zaman agladın dedim. ''az önce'' dedi. ay biriniz ögretin bana

5 yorum:

  1. Sana nasıl ulaşıyorlar? Bir telefon edinmelisin.

    YanıtlaSil
  2. sana ağlayacak sebep vereyim
    part time iş bakıyorum.
    nurgül gittiği halde beni eve atmadın.
    evsizim barksızım.
    bugün burda yarın nerdeyim kim bilir.

    YanıtlaSil
  3. mia; evet annem bir değişiktir :)

    asteriks;genelde ulasmıyorlar.şimdilik annemin eski hattı var.alıcam yakın zamanda(son 3 aydır bunu söylüyorum kendime)

    hayrişim,anne pengucuğum; atıyorum ben onu eve.atmaz olur muyum

    YanıtlaSil