15 Eki 2010

şimdi de hayriş ne hoş olur kucakta vay vay.

yigidim gıreysim beni eve attı ırzıma geçmeye kalktı(korkmayın başaramadı tertemizim)

ben bu karıdan 2 tane kitap aldım içi gitti eminim beyninin derinliklerinde o kitapları bana unutturma planları kuruyo valla bak ben de hayriyeysem o kitapları ürik aside bulamadan geri vermem

ayol karı değişik şimdi orjinal film depoluyo ama onları izlemiyor gidip aynı filmin sahtesini alıp onu izliyor

yatağının yanındaki komidinin çekmecesinden çıkanları sayıyorum şimdi
kelebek bıçak
zımba
düğmesine basınca fırlayan çakı
tüylü kelepçe
maske
makas
takma bıyık
pasaport
pusula(allah cezanı vermesin emi evde pusulayla napıyosun)
bissürü tane delici deşici aletler
10 tane kitap ayracı(haspam biriktiriyor)(çalmayan kocasız kalsın)

 bu gece nasıl kapayacağım bu narin hassas sürmeli gözlerimi bilmiyorum.

xoxo karatren Hayriye.


 

5 yorum:

  1. sizi yer bitiririm bi daha yazamazsınız

    YanıtlaSil
  2. antrikot gibi karıyım beni yemeyen ölsün.
    gıreysi bilmem.

    YanıtlaSil
  3. (: tüylü kelepçe ha ha

    Kitap ayraçlarını çalda altındişli annecim iki tanesini bana ver (:

    YanıtlaSil
  4. ha ha alemsin hayriş :) ama o kitap ayraçlarından benim içinde çal!

    YanıtlaSil
  5. hepinize bir kitap ayracı hediye edecegim. (desem de inanmayın.cok cimriyim cook!)

    YanıtlaSil