1 Eki 2010

tostlu cumalar

ben cok sıkıcıyım uzun zamandır bunu fark ettim.ağzımı açıp konuşmaya üşeniyorum.tenefüslerde ''oops! i did it again.'' dansı yapmıyorum,yapamıyorum çünkü kavalyelerim yok. test çözüyos,laktik asit yakıyos,dedikodu yapıyos,adios.
dipnot vereyim;hayriş davasını açtı ve sınıfını geçti.pazartesi günü burnu havada gelmesini bekliyoruz hepimiz.ayrıca şuan kendisinin interneti yok. (ulaşılmaz kadın hayriş)

bugün nam-ı değer berkoşa rastladım.yani okul cıkısında idi.uzunca dikizledim. ağzımı okusun diye ''meraba berkay,merhaba berkay,melaba berkay'' diye komboladım durdum.sonra bir an gözgeze geldik.tüm ışıklar söndü ve spot ışıklar bizi gösterdi.birbirimize koşup sarıldık. o dakika yağmur başladı.sırılsıklam ve aşık idik.(mübalağa)
üzgünüm hayriş o benimdir benim kalacak.konustuk,konusuyoruz durduramıyoruz.
''tostunu yedin bekliyosun dimi?!'' dedim.hala güzel ve kaslısın cocuk! bulusalım bi ara ha?

öglen 2'den akşam 8'e kadar dershanede durdugum halde neden hala ödevlerim bitmiyor anlamış değilim.neden her gun ertesi güne yapacak bir şeyler kalıyor anlamıyorum.nasıl bitcek lan o kadar şey? insanız biz yani,bi hatırlasanız fena olmaz. ''telefon yok,hafta içi internet yok(hafta sonları günde 1 saat girebilirsiniz).ailenize söyleyin misafir kabul etmeyin.arkadaşlarınızla gereksiz muhabbetten sakının.aman ha sakın sosyalleşeyim,normal insan gibi yaşamak nasıl bir şey hatırlayayım demeyin.yemeyin içmeyin,çiftlik tavugu olun''anan çiftlik tavugu hıyar herif. anan günde 10 saat ders 9 saat uyku 5 saat kişisel. anan ögrenci defteri,ögretmen defteri,program. anan haftada 1 deneme. anan kitabı karalamayın deftere çözün. (aslında severim seni sevgili koç ögretmen.amma ve lakin ben sinirli bir ergenim.bilesin) konu açılmışken kafana sıçasım var. 1032 sayfalık kitabı okudugum halde sözlüme 60 veren edebiyat ögretmeni.

facebook arkadaş listemdeki şişko cocuk;anladım sevgilini cok seviyorsun.anladım ortak hesabınız var.anladım altıyüzelli gündür berabersiniz el ele göz göze dil dile bel belesiniz.anladım cok güzel apaçi dansları yapıp bunları paylaşabilecek kadar özgüvene sahipsin.hepsini anladım.ama annen neden facebookta güzin ablacılık yapıyor ona anlam veremedim? o kadına heryerde rastlarsınız her an ''ahahahahs dklasjdald'' diye karşınıza cıkabilir ya da ''oğluşummmm,ah vajinama sağlık ne güzel cocuk cıkarmışım'' diye yorumlara rastlayabilirsiniz. KORKULUR. ama bir şey diyeyim. her dakika takipteyim.bayılıyorum ben onlara.ciddiyim

bu da itiraf olsun.bazen ''hadi ben çıkıyorum'' diyip hala buralarda dolasıyorum.hep yaparım bunu. ayrıca kulagımda kulaklık varken birisi bana sesleniyorsa duymuyormuş gibi yaparım.peçeten var mı dediklerinde yok derim(bazen) harçlıgın var mı dendiğinde ise hep yok derim. aha bakın aşagıda bizim dansımız var. harikamıyız ne? çok seksi çıkmışım ha.



6 yorum: