9 Eki 2010

yuvanadön

her pazar her deneme sonrası kendimi elimde cevap anahtarı ile burger kingde buluyorum.(ben burgere börgır degil burger derim bu arada) çalışan esmer 'bean burger deme lütfeeeeen' diyo her seferinde ama üzgünüm bebek. -bana bebek deme-

çicek alcam.böcek yiyen.adı da tebessüm olcak.tebessüm rüyamda gördüğüm 11.kattan atlayan transeksüeldi.her şey onun için. transfobi hiç hoş değil.onların taklidini yapan bi erkek gördüğümde ayakkıbımı cıkarıp alnına geçiresim geliyor.embesiller.

çok güzel lazca konusurum aşırı güzel küfür de edebilirim.esah diyirum.

berkoş bana ''reyizz naber'' dedi ya.her şey bitti o dakka.nası bi öküzsün cocugum sen?!?!

şu gün bi özgüven sorunum varsa o da annemin suçudur.bir gün kuzenim gokçe ilen resim yarışması yapardık.annem de sürekli bana az puan verir ona fazla puan verirdi.sonra gelip misafir o o yuzden öyle yapıyorum dedi.ben de gittim bunu aynen kuzenime söyledim.çok ayıp dimi? ama annemin yaptıgı da ayıp degil mi? ugur böcegi çizmişim ben hatta olaya melankolilik katıp bacagını kırık çizmişim o ugurböceginin.ne diye puan kırıyorsunki? cocuklugumdan pek bi şey hatırlamam ama aklıma kazınmış bu.oturmuş içime ve ben 4 yaşındayken gerçekleşmesine ragmen hatırlıyorum bunu

bugün hayriş bana ''sana odun diyenin alnını karışlarım'' dedi.onu seviyorum.çok şaşırdım yani bu bi ilk.-hayrişyuvanadön-

geçen birine sen cok güzelsin lan ben seni cok begeniyorum dedim.sildi beni.(hemcinsimdi belki ondandır)

havalar cok güzel dimi? ama yarın pazar.yarın bean burger ve keder günü.
ayaklarım üşüyo paçalarımı corabımın içine soktum.hardal rengi hırkamı giydim patikimi giydim.süt içiyom.

adios.(saat 9 olmuş be ya)






2 yorum:

  1. okurken çok eğlendim Grace :)

    tebessüm, böcek yiyen bir çiçek için mükemmel bir isimmiş. ben de bi ara evde pirana besleyip, onları sevgiyle eğitmeyi, etcillikten vazgeçirmeyi düşünüyodum. flash tv de gerçek kesit konuğu olurduk sonra ne fazla. (öpüyom piranayı bak, valla aha muah.. :))

    esah diyirum :):) yerim kız seni :)

    YanıtlaSil
  2. eglenmene sevindim.teşekkür ederim:)

    bir dene bakalım vejeteryan olarak yasayabiliyorlar mı,ben de o zaman tebessümleri böcek yemekten vazgeçiririrm :))

    seni buralarda görmek mutlu etti beni:)

    YanıtlaSil